O nákupe na RUSSO.sk

 
Ako si objednať šperk?

Pokiaľ máte vybraté, jednoducho vložte produkt do košíka. Stačí kliknúť na  tlačidlo „Do košíka“ napravo od obrázku produktu. Ak máte pridané všetko čo ste si vybrali, presuňte sa do košíka kliknutím na bielu ikonku nákupného košíka, ktoré nájdete vpravo hore. V nákupnom košíku môžete vložiť zľavový kód a alebo rovno prejsť na platenie stlačením zeleného tlačidla "Pokračovat k platbe". Vďaka jednoduchým pokynom dokážete svoju objednávku dotiahnuť do cieľa. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

Ako môžem šperk zaplatiť?

U nás môžete platiť niekoľkými spôsobmi a je len na vás, ktorý si pre svoj nákup vyberiete. Pri vytváraní objednávky v sekcii pokladňa môžete vyberať z týchto možností:

• dobierka 
• platba prevodom na účet (zásielku odosielame po prijatí platby)
• platba kartou (Gopay)

Je bezpečná online platba vo Vašom e-shope?

Áno, v našom e-shope ste v bezpečí. Používame certifikát SSL, to znamená, že všetky dáta sú šifrované a proces je chránený.

Nepodarila sa mi online platba kartou. Ako môžem teraz objednávku dokončiť?

Môžete zaplatiť príkazom z vášho účtu. 

Číslo nášho účtu3019301931/8330 (FIO Banka)
VS: číslo vašej objednávky
IBAN: SK05 8330 0000 0030 1930 1931

Koľko ma stojí poštovné?

FAQ RUSSO.sk Doprava a platba

Dostanem šperk v darčekovej krabičke?

Áno, všetky šperky starostlivo ukladáme do darčekovej škatuľky, ktorá je pre vás úplne zadarmo. Avšak ak by ste si priali, môžete si zakúpiť špeciálnu krabičku z tejto kategórie. Krabičky na náušnice, retiazky a prstene.

Ako sa dozviem, v akej fáze sa moja objednávka nachádza?

Budeme vás informovať e-mailom pri každej zmene stavu vašej objednávky, až do predania balíčku prepravcovi. GLS doručuje už nasledujúci deň po expedícii zásielky. Obdržíte SMS aj e-mail s informáciou o čase doručenia. Zásielku máte stále pod dohľadom. Ak vás kuriér GLS nezastihne na prvýkrát, pokúsi sa o doručenie eště dvakrát.

Ako môžem uplatniť zľavový kupón alebo iný zľavový kód?

Písomný/číselný zľavový kód zadajte pri vytváraní objednávky v nákupnom košíku. Kliknite na tlačidlo „Uplatniť zľavový kupón“ a do políčka „Uplatniť zľavový kupón“ vložte svoj zľavový kód. Zľava sa vám automaticky odčíta ešte v košíku. Na každý nákup je možné použiť len jeden zľavový kód, zľavy sa nesčítajú. Pokiaľ nastanú komplikácie, kontaktujte nás, radi vám pomôžeme.

Ako môžem objednávku zrušiť?

Pokiaľ chcete objednávku zrušiť, kontaktujte nás prosím čo najskôr telefonicky alebo e-mailom, môžete nám tiež poslať súkromnú správu na niektorej z našich sociálnych sietí.

Čo ak sa šperk nebude páčiť, alebo nebude sedieť veľkosť – môžem ho vymeniť?

Pokiaľ ste zvolili zlú veľkosť, alebo vám šperk nevyhovuje z iných dôvodov, môžete nám ho zaslať späť spoločne s formulárom na výmenu tovaru a my vám obratom zašleme iný, vami vybratý produkt. Na výmenu máte 100 dní! Tovar musí byť nenosený a nepoškodený. Formulár na výmenu tovaru nájdete tu: Výmena tovaru.

Je možné zakúpené šperky vrátiť?

Áno, všetky zakúpené strieborné šperky môžete vrátiť do 100 dní bez udania dôvodu a my Vám vrátime peniaze na bankový účet, ktorý uvediete vo formulári. Tovar musí byť nenosený a nepoškodený. Formulár nájdete tu: Odstúpenie od zmluvy.

Aká je na šperk záruka?

Na každý produkt z našej ponuky poskytujeme dvojročnú záruku.